Ullared :))

Imorse gick jag upp klockan 6.00 för att jag, mamma och pappa skulle till Ullared! Hade sovit mindre än tre timmar, men var ändå inte trött när jag vaknade :P Vid 7-tiden satte vi oss i bilen och började åka. Ju längre ner man kom desto vitare blev det överallt. Jag ville verkligen fota när jag såg alla snötäckta träd och så ;o Hade kameran med mig, men att fota från bilen är inte så roligt, sen var det lite för mörkt också.
Vi kom fram vid halv 9, en halvtimma efter att dom öppnat. Det var inte alls mycket bilar på parkeringen! Samma när vi kom in, jättelite folk var det :)) Det var härligt! Gick runt lite och när vi kom till klädavdelningen hittade jag och mamma inte våran vagn! ;o Vi visste vart vi hade ställt den, men den stod inte där! Vi kollade runt lite om någon kanske hade flyttat på den eller tagit fel, men hittade den inte.. Eftersom det var så lite folk tänkte man ju att man inte kan ta fel kundvagn, så vi hade inte numret på den ;/ Jag, mamma och pappa letade jättelänge efter den och till slut ringer pappa och säger att han hittade den på filmavdelningen ;o Där hade vi inte ens varit. Kul att nån tar fel vagn och går ända dit med den!! Sur man blir på sånt! Men tur att vi hittade den, så vi inte behövde börja om, det hade vart väldigt jobbigt. Vi var klara vid 12 ungefär och jag hittade en del grejer, hade inte tänkt köpa så mycket för jag var ju där i Oktober också, så jag är nöjd :))
På vägen hem försökte jag fota lite från bilen, men det blev inte bra :P Var så fint med solen och all snö! Här i Göteborg är träden helt tomma ;o Det är tråkigt :P

Det jag köpte var:
Två nagellack
Nagelklistermärken
Navelpiercing
Halsband
Ring
Två linnen
Tre st blomkrukor
+ lite annat som jag inte kommer på just nu


Tog några bilder på en del av sakerna. Navelpiercingen ser bättre ut på långt håll (Har en likadan, fast grön också). Ringen var lite för stor märkte jag när jag kom hem. Gick inte att testa den riktigt i affären. ;o




finns det navelpiercings i ullared? :o

vilka fina bilder :)

men åh avis jag vill också åka dit ju!!! ;)

Linnéa

Fina saker! :)

Nice att de har navelpiercingar också :O :)

Birgitta

söta grejer! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: