Porträttfoto

I måndags träffade jag Pernilla, Sandra, Camilla och Amanda för att fota lite porträtt. 50-talstema var det tänkt, men det blev väl något blandat :P Det var jättelängesen jag fotade med Sandra och Camilla har jag aldrig fotat innan, så det var kul :)) Jag åkte ut till Backa, där vi skulle fota, men först åkte jag till Pernilla. Hon skulle hjälpa mig med håret, det blir inte alls bra när jag lockar det själv :P Sen gick vi bort till stället där vi skulle fota. Jag tycker att bilderna blev väldigt fina :))
Bilderna på mig har Sandra tagit. Amanda ville inte vara med på bild, så hon var lite assistent ist ;P







Tobias Wängberg

Fina bilder ni fick! :)

Puss<3

fina bilder :)

Riktigt sköna bilder med kraftfulla färger! Bra!

hejsan Johanna tycker att du har en super fin blogg,

du fotar as bra ;P



Skulle verkligen uppskatta om du besökte min

blogg och slänger in en kommentar om vad du tycker

och om det är något jag ska förbättra/Ändra på :)



ha det bra :D

Hejsan. vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varandra på bloglovin? :)

Fina bilder, du är bra på att fota porträtt =)

fin blogg! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: