Fototävling!

Jag har tänkt väldigt länge på att ha en fototävling, men det har inte blivit av :P Funderade redan i vintras på det. Men nu har jag bestämt mig för att ha en :)) Hoppas det är några som är intresserade av att vara med iaf. Valde ett tema som inte är allt för svårt.
Hoppas ni också tycker detta är en kul grej :P

Regler:
Det kan vara vilken bild som helst som har med sommaren att göra, men du måste ha fotat bilden själv.
För att vara med ska du skriva ett inlägg på din blogg (eller bdb om du inte har någon blogg) att du är med i en fototävling på min blogg och länka till mig. Och sedan maila bilden till mig som du vill tävla med.
Jag kommer välja ut ett antal bilder som ni sedan kan rösta på.
Ni har till och med den 15 Augusti på er att skicka in bilder.
Redigering är tillåtet, men inga kollage!

Pris:
Den som vinner kommer att få välja en av mina bilder som jag har fotat, få den utskriven på ett A4 (eller mindre storlek om det önskas) och få bilden hemskickad.

Maila in din bild till mig på [email protected]
I mailet ska också Namn, ålder och bloggadress stå (eller länk till din bdb om du inte har blogg)

Har ni frågor är det bara att fråga på :))

hejhej, jo jag undrar får man använda en bild som man har tagit på sommaren fast det är ett blad med vattendroppar på? :P

Vill gärna vara med i tävlingen (!) men jag har en liten fråga: får man bara delta med ett foto eller kan man tävla med flera?? :)

Hej :) har följt din blogg ett tag nu och du tar fasntastiska bilder!! :D

mikael

jättekul idé, ska nog skicka in ett bidrag :)

hej :) Låter kalas! Jag har en bra bild att skicka in. Ska bara lägga in den från kameran :P haha Kram

vinner man ingenting om man kommer 2a eller 3a :) ?

din header är skitnice. :)

hehe, hur mår du då?=)

Hej vilken otroligt fin blogg du har! Och fina bilder! :)

jag mår super! :D

ja, vad händer idag? :)

så lite så :)

Jag vill va med men jag vet inte hur man skickar en bild i ett mail :S

Det låter ju superkul! Att ha en bild som du tagit på väggen skulle ju nästan vara det bästa man har på väggen :D

sv; lugnt :)



allt bra? :)

Sv: Okej då vet jag, då måste jag bara bestämma vilken bild som jag ska skicka in :)

Är jätte gärna med i tävlingen :)

Har mailat bilden och det nu

så då är det väll bara att vänta^^ Kram.

Är det okej om jag använder lite av din header till mitt inlägg på min blogg?? :)

Hur många bilder får man tävla med?

Sv: Okej tack :)

Jag kommer nog vara med senare. Hör av mig om två dagar eller så :)

nu är jag med ska bara skicka bilden i ett mejl till dig :D

snälla jag vill jättegärna vara med men jag vet inte hur man skickar en bild via mejl men snälla gå in på min blogg och kolla på den?

tack så sjukt mycket för hjälpen! då kommer bilden strax! allt bra med dig?

jag är med! :D

Jag har skickat in ett bidrag!

åhnej, jag missade den :( :(

ska du ha en till ? ;)



du är såååååå oootroligt duktig fotograf!

jag vet inte var jag ska rösta så jag gör det här... nummer 4 är cool så jag röstar på den ;)

carolina

Jag vill rösta på Nr 5 :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: