Fota Sanna

Jag frågade Sanna om jag fick fota henne någon kväll i Turkiet och det ville hon :)) Vi möttes lite innan solen skulle gå ner och vi hittade ett bra ställe vid vattnet att fota på. Fast jag tyckte det var ganska svårt att få ljuset bra eftersom solen var väldigt orange och det syntes mycket på bilderna :P Jag hade min reflexskärm som jag höll själv när jag fotade. Flera turkar frågade om jag behövde hjälp, men jag sa nej :P Till och med en polis frågade om han skulle hålla den åt mig :P
Vi gick från vattnet till en mur istället och testade om det kunde bli bra bilder och sen när solen hade gått ner gick vi tillbaka till vattnet. Jag är nöjd med bilderna iaf :))
Vissa bilder ser lite starka ut i färgerna, men dom såg inte ut så när jag redigerade och när jag kollar på dom i datan, men när jag lägger upp dom blir det såhär och jag vet inte varför ;o Testat massa saker, men inget hjälper..





Maud

Hej Johanna Åh vad du är duktig på att fota det är så kul Jag går ofta in och tittar Ha de gott hälsa alla kram Maud


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: