Borås Djurpark

Jag och Tobias planerade att åka till Borås Djurpark och fota i lördags, men eftersom det regnade på dagen tänkte vi att vi skulle ta det på söndagen istället om det var bättre väder :)) Och det var mycket bättre väder då :P Tobias körde och det tog nästan en timma till Borås. Sen var vi framme iaf och gick in. Jag hade med mig två objektiv, 18-135mm och mitt 85mm, men jag använde bara 85mm förutom på dom första bilderna (på ankorna) för det blev inte så bra med 18-135mm. Hade velat komma lite närmare, men det funka rätt bra ändå :P Använde min Canon Powershot G9 på några bilder också (dom tre understa gepardbilderna)
Massor av bebisdjur fanns det :)) Så söta!
Vi gick där inne några timmar och fotade :)) Det var kul! Gillar att fota djur. Blev en hel del bilder så jag delar upp dom lite i flera inlägg :P
Sen åkte vi tillbaka hem till Tobias <3



Läskig anka ;o












Gulliga djur :))

Så fina bilder, gillade mest giraff & zebra bilden men det är ju för att jag älskar dessa djur :)

Hej! Jätte fina bilder, lust att länka mig till hemsidan där du laddade ner/köpte PS5/4?



I min blogg, tack. <33

Dina djurbilder är så sjukt snygga! :D Borde fota mer sånt tycker jag =)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: