24 Juli 2010

Det är marknad i Side två dagar i veckan så vi tänkte att vi kunde gå dit och titta lite. Det låg inte så långt bort, men det var riktigt jobbigt att gå i den värmen ;o Allting låg under ett typ tält och det var hur varmt som helst där inne. Jag köpte en solfjäder, det var härligt att ha en sån :)) Fanns inte mycket intressant där så vi gick till en resturang bredvid och beställde dricka medan vi väntade på att Rainer, Åse, Niklas och Sanna skulle komma. Vi gick tillbaka medan dom var inne på marknaden för vi orkade inte gå in igen :P Först gick vi till hotellrummet för att hämta våra saker och sen ner till stranden och låg där till typ lite innan 3. Då gick jag, Viktor, Niklas och Sanna till den andra stranden vi hade vart på några dagar innan. Det var mycket klarare vatten än sist. Vi var ute och simmade i ungefär två timmar ;o Det kändes inte som så lång tid :P Men man blir inte lika trött av att simma när man har simfötter. Jag såg 18 sköldpaddor denna gången (fast vet ju inte om alla var olika eller om man såg någon flera gånger). Det blev lite bättre bilder denna gången iaf :)) Sen simmade jag tillbaka och gick till hotellet för att duscha och göra iordning mig för kvällen. Vi åt på en resturang nere vid havet som vi hade ätit på en gång innan. Efter det gick vi upp till vårat hotellrum och spelade kort :P Det gick inte så bra för mig, jag kom sist ;o Haha..















När Viktor klappade den gjorde den en sväng och simma nästan på mig ;o





Jag fotar solnedgången ;o




grymt vackra bilder :D du fick ju as bra bilder på sköldpaddan :D grymt :>

btw har du msn? :D kraam

Underbara bilder verkligen, hoppas du har de bra där nere i turkland :) <3

du fotar grymt bra !! :D

Anonym

Du är verkligen grym på att fota , herregud! Vad använde du för kamera när du fotade under vattnet ? ;)

sååååå fina bilder!

angående de bilderna under vattnet, har du sånt skal/skydd runt din kamera då ? ;)

hej!

vad har du för saker när du fotar under vattnet? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: