5 April 2010

Eftersom båda lagen hade åkt ut fick vi en ledig dag utan någon match så våran busschaufför skulle köra några upp till borgen och slottet på morgonen. Jag ville fota där så jag, mamma och pappa åkte med också. Såklart var det molnigt och blåsigt, kallt var det också.
Efter vi hade vart där uppe gick vi ner och åkte till ett köpcenter där jag och mamma gick och shoppade lite :P Köpte lite smycken och en jacka :)) Sen åkte vi tillbaka till hotellet innan vi gick ut och åt middag på en resturang..
Blev ganska många bilder :P

En bild på mig blev det också ;o

 


Vädret gav bilderna en viss tjusning kan jag tycka ! :)

otroligt vackra bilder! Men vakten som står i sitt randiga lilla hus, ser ut som en tennsoldat i sim kartong ^^ jättesött

åhh herregud vilka fina bilder!

Hej!

Nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna en personlig bloggdesign, designad av mig! Kika in hos mig för att se hur du ska göra för att tävla :)

Må så gott!

SNYGGT

Du är verkligen riktigt duktig!



Känner lite konkurans efter fotograf jobben nu ;)

Den svartvita på brunnen va superfin :D

Och den med spöklika slottet i svartvit e superfin men skule bli lite finare med lite mörkare :))

inte brunnen jag men fontänen tror jag x)

Vackra Prag <3

Svar: Ja, Prag är verkligen en mysig stad :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: