Glitter

Solen lös så fint på granen idag så jag tog några bilder med mitt stjärnfilter på :))





Riktigt fina julbilder! :)

ÄR DU KLAR MED ALLA JULKLAPPSKÖP?

Det är ju ändå julafton på torsdag!

Anonym

kan du inte lägga ut bilderna i "normal" färg? ;D

Fina bilder, gillar den högra högst upp och den högra längst ner bäst :)

hihih, okej :)

Rezew (jocke)

Du tar väldigt fina bilder :)

Det heter "Lyste" din grammatiskt inkorrekta hora!

"anon"



Har du aldrig hört en Göteborgare prata eller?

Sen ska du inte säga något eftersom du skriver "ochså" istället för "också"..

Och jag är väl ändå ingen hora för att jag skriver lös istället för lyste? Hallå eller, hur dum får man va ;o

Jag måste bara få fråga, använder du stjärnfilter eller lägger du till "glittret" i efterhand i typ photoshop?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: