Höstvovven

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G
 
I helgen var jag och mamma på promenad i skogen med Elton, både lördag och söndag. Man får verkligen passa på nu när solen var framme även om det blåste massa. Jag hade med kameran och fotade lite bilder på Elton. Man ser honom knappt nu bland alla löv på marken :p Nyklippt är han också, så han är inte lika långhårig som på bilden i förra inlägget. Väldigt härligt nu när det är blött ute att han har kortare hår. Han gillar inte att bli blöt, när det regnar ute vill han vända i dörren och gå in igen, haha.. :p 

Åhh så söt han är!

Svar: Visst är han :D
Johanna Fåglund

Haha exakt så var min hund med! Tjurig som tusan när det regnade :)

Svar: Haha :P Ja, det är inte lätt att släpa med dom ut då :p
Johanna Fåglund

Så fin bild! (Som vanligt då) :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: