Höst

Nikon D800 // Tamron 90mm 2,8 
 
Det har ju blivit så fint ute nu med alla höstfärger! Hoppas att jag hinner med en solig promenad i änggårdsbergen och botaniska innan alla färger försvinner. Jag har lite bilder som väntar på att redigeras från dom två senaste helgerna, men jag har inte haft ork eller tid just nu. Både imorgon och på fredag har jag stängning på jobbet, så kommer antagligen inte orka redigera då heller. Därför tänkte jag att jag skulle visa några gamla höstfavoriter dom kommande dagarna istället så det inte blir allt för tomt här på bloggen :)) 
 
Denna bilden fotade jag i oktober 2012 (känns inte som så längesen :p). Fick tvinga med Tobias ut en tidig morgon när vi sovit hemma hos hans föräldrar ute på landet. Var så fint med dimman, färgerna och solen som gick upp :D 

Magisk bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

WOW!! Fantastisk bild!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Florina

Underbar blogg och massa otroligt fina bilder! :)

Ps: vill också säga att dina kategorier inte funkade inte när jag klickade på dem, under fotografering. På url:n är det dubbelt "/category/", måste blivit ngt knas i kodmallen. Lös det så underlättar det för alla dina fina bloggläsare som vill se mer av dina fina bilder.

Hoppas du får en fin kväll! :)

Svar: Tack så mycket! Oj det får jag ta att fixa till då. Tack för att du sa till :))
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild, tycker om både höstfärger och dimma så den här bilden är ju något alldeles extra! :)

Svar: Tack så mycket ☺
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: