Kärlekens stig

 
En lördag i oktober åkte jag, Tobias och Elton till Trollhättan för att gå en liten vandring upp till en utsiktsplats. Vi började med att gå Kärlekens stig och vidare över bron och upp mot Kopparklinten som utsiktsplatsen hette. Sen gick vi tillbaka en bit och tog Träbrostigen tillbaka till bilen. Blev en mysig vandring bland höstfärgerna. Det är också kul att åka iväg en bit ibland och gå lite, så det inte alltid blir samma ställen som det lätt kan bli annars. En vecka senare gjorde vi en till dagsutflykt som jag ska försöka hinna redigara lite bilder från och få upp nu i veckan. Ligger efter med massa bilder nu :p 
 
Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G

Fina bilder som vanligt :)

Svar: Åh, tack så mycket ☺
Johanna Fåglund

Fina bilder till härliga platser 🤗 Sådär står min hund ofta och funderar också 👍

Svar: Tack! Haha, vad gulligt :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: