Två bilder och nytt instagramkonto

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Dom här två bilderna fotade jag under kvällspromenaden med Elton i änggårdsbergen i torsdags. Var ett väldigt bra ljus för att fota bilder på Elton i skogen och när vi kom upp på berget såg man Älvsborgsbron med solen som stod lågt på himlen. 
 
För er som vill se lite mer av mina vardagliga bilder som jag fotar med mobilen och så har jag nu gjort ett nytt instagramkonto där det kommer vara mer personliga bilder. Mitt andra har ju blivit mer för bara mitt fotande, så det är kul att ha ett där jag har lite andra roliga minnen att kolla tillbaka på. Jag har inte lagt upp så mycket än, men det kommer inom kort :)) 
Följ life.of.johanna för personliga bilder och johannafaaglund för mina "finare" foton. 
 
Vad heter ni på instagram? :)) 
 

Sandra

Det säger inte jag till dig ;) 😘

Svar: Haha akta så jag inte unfollowar dig 😂😘
Johanna Fåglund

Bilden med älvsborgsbron var ju helt fantastisk fin 😍 nog en utav din finste (eller iallafall topp 20 för du har väldigt många fina 😉)

Svar: Åh, tack så mycket :D Kul att du gillar den så mycket!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: