Elton bland ljungen

Nikon D800 // Nikon AF 85/1,8G
 
Elton bor hos oss i en vecka nu och ikväll var vi ute på långpromenad i änggårdsbergen. Jag hade med kameran för jag ville fota Elton bland ljungen som är så fin nu när den blommar. Det är verkligen hur mycket ljung som helst där och jag fick några söta bilder på honom. 

Så underbara fina bilder 😍 nu vet jag vad för bilder jag ska ta på min son 😃❤

Svar: Tack så mycket! Gör det, kommer bli jättefint 😁
Johanna Fåglund

Väldigt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket 😄
Johanna Fåglund

Såååå fina bilder :D

Svar: Taack! 😁
Johanna Fåglund

Johanna

Vilka underbara bilder! Det är så fint och tacksamt med all ljung nu! :)

Svar: Tack så mycket! Det är det verkligen, hur fint som helst :D
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder!! :D

Svar: Tack!! :D
Johanna Fåglund

Underbara bilder! En sån liten sötnos.

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh wow vilka vackra bilder 😀

Svar: Tack så mycket! 😃
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: