13 oktober

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
Kvällen i torsdags var ju helt magisk! Är såå glad att alla moln bara försvann lagom tills det blev mörkt ute så att jag inte missade detta. Den översta bilden här uppe var den första jag tog när vi kom dit och det syntes att det skulle bli en bra kväll! På dom två understa bilderna hade en peak börjat dra igång och norrskenet dansade över himlen. 
 
Detta norrskenet syntes över hela Sverige, var det någon av er som såg det? :)) 

Åh vad fint :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Zandra

Jag såg! För första gången i mitt liv =D I Vallda/Kungsbacka =) Magiskt verkligen!

Svar: Åh, vad roligt! Det var ju verkligen såå häftigt:D
Johanna Fåglund

Wow. :D

Svar: :D
Johanna Fåglund

Förstår inte hur du kan fota så mycket norrsken, haha! Jag har aldrig sett ett enda :P

Svar: Haha, jag hade ingen aning om att man ens kunde se det härifrån förrän jag råkade fota det för något år sedan när jag egentligen skulle fota stjärnor. Sen upptäckte jag sidan norrsken på facebook och märkte att det drar sig ner hit oftare än man tror, så det gäller att ha koll på när det finns chans att se det :)) Om du vill ha lite mer tips har jag ett inlägg här om vad man kan tänka på om man vill se/fota norrsken längre ner i sverige: http://stargirlphoto.blogg.se/2016/september/att-fota-norrsken-2.html
Johanna Fåglund

Otroligt magiskt och vackert! Härligt att molnen försvann lagom tills mörkret föll så du kunde föreviga detta vackra :D

Svar: Tack! Jaa, dom försvann verkligen fort också, ena stunden var det helt molnigt och sen klar himmel! Verkligen rätt kväll dom bestämde sig för att göra så :P
Johanna Fåglund

Så fint! Här var det bara ett tjockt täcke av moln, så jag missade allt :( Så himla tråkigt.

Svar: Åhnej, så himla irriterande med moln! Jag hade verkligen tur att dom bara försvann helst plötsligt här ;o
Johanna Fåglund

Fast nog var det ju ganska starkt hos er också :) :) fint!

Svar: Jaa, men det var det, speciellt för att vara här nere :)) Var hur kul som helst att får se det iaf :D
Johanna Fåglund

Oh så vackra bilder :-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: