Vackra landskap

Geiranger, Norge 
Nikon D80 / Tamron 10-24mm / Nikon 35mm 1.8
 
Jag kan verkligen inte få nog av Norges fina landskap! Det är så galet fint! Tittade tillbaka på bilder från första gången jag och Tobias var där och här över är två bilder som jag fotade. Vi har suttit nu ikväll och planerat lite inför sommarens resa och det ska bli så kul! 
Landskapen kommer se mer ut som på bilderna här ovan nästa gång eftersom vi ska åka tidigt på sommaren som vi gjorde 2012, dom två senaste gångerna har vi ju åkt i augusti/september, så det har inte varit lika ljusgrönt, snötäckta bergstoppar och massor av vattenfall överallt, så det ska bli roligt att få se det igen. 
 
Har ni åkt runt i Norge bland bergen någon gång? Länka gärna till era bilder i så fall :)) 

Vilka otroligt vackra bilder! Så fantastiskt landskap också. Tycker verkligen om din blogg, bilderna är så färgglada, vackra och dramatiska fast ändå en sorts harmoni i det. :)

Svar: Åh, tack så mycket! Jätteroligt att höra :D
Johanna Fåglund

Isabella

http://isabellabloggar.devote.se/blogs/30132488/lofoten-norge.htm
Jag har varit i Lofoten, rekommenderar att man åker dit, så fint! Dock va inte vädret med mig den gången :)
Superfina bilder du tar!

Svar: Vilka fina bilder! Fördelen med Norge är ju att det ser fint ut även om vädret inte är det bästa. Hade gärna velat åka till Lofoten, men det är så långt att åka med bilen :p
Johanna Fåglund

Underbart vackert! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Enormt vackert! Snyggt inlägg :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

När jag ser dina fantastiska Norge-bilder blir jag ännu mer sugen på att åka dit! Tack för att du delar med dig!

Svar: Du borde åka dit någon gång! Så himla kul att åka runt där och fota :D
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder och landskap! Du är en duktig fotograf :)

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: