Harry Potter Studios - Props & Magical Creatures

I ungefär fem timmar tror jag att vi gick inne på Harry Potter Studios. Eftersom vi hade tagit oss dit själva hade vi ingen tid att passa, vilket var skönt så man kunde ta den tiden man behövde. I detta inlägget kommer bilder på olika föremål och magiska varelser. Det fanns verkligen hur mycket sånt här som helst lite överallt, så vi missade säkert en del, men det gör det ju bara roligare att åka tillbaka :p 
 
The Golden Snitch ifrån dom två sista filmerna. 
 
The timeturner från Fången från Azkaban och De vises sten. 
 
Bellatrix Lestrange's Azkaban-skylt 
 
Mirror of Erised. Vet inte om den funkade, för min största dröm är inte att vara omringad av en massa folk :p 
 
Från Borgin and Burkes
 
Några av alla Dolores Umbridge's regelskyltar. 
"Boys and girls are not permitted to be within 8 inches of each other"
"All fireworks are hereby banned"
"Students performing prohibited incantations will be subject to serve punishment under section" 
"All broomsticks will be held for safe-keeping by the High Inquisitor & released solely for approved purposes"
 
En av schackpjäserna från första filmen 
 
The monster book of monsters
 
En mandrake som dom använder för att hjälpa dom som blivit förstenade i andra filmen. 
 
Fenix Fawkes och Buckbeak 
 
Aragog 
 
Avslutar detta inlägget med en liten Voldemort från sista filmen (och kanske fjärde också innan han får en mer mänsklig form?) 
 
Se mina andra bilder från Harry Potter Studios 

Åh vad mysigt! Dit vill jag också åka! Fina bilder. :)

Svar: Det borde du göra någon gång! Verkligen hur kul som helst! Tack :)).
Johanna Fåglund

Åh <3 Var där för flera år sedan och nu har de utökat utställningen! Ska tillbaka i vår ^^ Så fina bilder du tagit!

Svar: Vad roligt! Kul att dom ändrar lite och lägger till, så att det kan bli lite nytt när man åker tillbaka :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Åhh! Vilka fina bilder! Jag önskar att jag snart kan åka tillbaka dit, va så mycket att se och för lite tid.. Prövade du honungsölen?

Svar: Tack! :)) Jag vill också tillbaka någon gång. Typ omöjligt att se allting på en gång:p Det gjorde vi, men jag tyckte inte om det, haha. Testade du den?
Johanna Fåglund

Ser kul ut :-)

Svar: Det var det :))
Johanna Fåglund

ååh vill så gärna tillbaks dit!!

Svar: Jag med! Även om jag nyss var där :p
Johanna Fåglund

https://it-hantering.se Grymt bra inlägg!

Svar: Tack!
Johanna Fåglund

Anonym

Vilken häftig upplevelse det måste ha varit! Fina bilder också! ;-)

Svar: Det var det verkligen! Tack :D
Johanna Fåglund

Ida

Alltså wow! Måste verkligen åka dit nån gång!

Svar: Det borde du göra! Såå kul att vara där :D
Johanna Fåglund

ÅH vad läckra bilder :-)
Var är detta?

Svar: Tack! Det är Harry Potter studios i London:))
Johanna Fåglund

Så avundsjuk! *_*

Svar: :P
Johanna Fåglund

Åh gud vad häftigt, dit vill jag åka!!

Svar: Det var riktigt häftigt att vara där så det borde du göra :D
Johanna Fåglund

Coolt! Så fina bilder, duktig du är. Jag ska dit i mars :D

Svar: Åh, tack :)) Vad kul! Hade väldigt gärna åkt tillbaka dit någon gång, så himla häftigt ställe!
Johanna Fåglund

Så avis skulle själv vilja vara där :)

Svar: Får hoppas att du kommer dit någon gång, du med då :))
Johanna Fåglund

åh så himla kul! Fina bilder också!!

Svar: Det var hur kul som helst där! Tack!!
Johanna Fåglund

Ååhh vad underbart. Tänk många gånger att jag ska åka dit. Hur bokade du?

Svar: Vi bokade biljetter till touren på deras hemsida och sen köpte jag separata tågbiljetter, så vi inte behövde någon tid att passa på hemvägen. Vet inte om man sparar så mycket på att göra så, men man har iaf mer tid :))
Johanna Fåglund

Men ååh så häftigt! 😍😍

Svar: Ellerhur! 😁
Johanna Fåglund

Härligt! :D Måste åka dit!

Svar: Det borde du göra :D
Johanna Fåglund

Det var jätte fina bilder....intressant att se dom. Harry Potter böckerna är några av de bästa böcker jag läst !

Svar: Tack! Samma här, dom är så himla bra! Går inte att läsa dom för många gånger :D
Johanna Fåglund

Åh det är så mysigt där!

Svar: Jaa, det är det :))
Johanna Fåglund

Definitivt ett av mina favoritställen i världen :) spenderade typ 6 timmar där första gången. Magiskt!!! :)

Svar: Det är så kul att gå runt där! Och bra när man kan gå runt så länge som man känner för:D
Johanna Fåglund

Åh vad fina bilder o lyckliga dig som fått åka dit <3

Svar: Tack! Det var en väldigt häftig upplevelse :))
Johanna Fåglund

Fina bilder!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

fantastiska foton

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: