Fråga mig

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
Jag uppe på Romsdalseggen. Foto: Tobias 
 
Det var längesen jag hade en frågestund på bloggen nu (förutom den lilla om mina Norgeresor jag hade), därför tänkte jag att det kan vara kul att ha en sån nu. Så finns det något ni vill veta om mig, foto, smink eller vad som helst är det bara att fråga, så svarar jag i ett inlägg. Ställ gärna mer än en, ju fler frågor desto bättre :D  

Malin

Tar du på dig fotouppdrag? Isf som en hobbyverksamhet eller driver du eget företag? :)

Maria

Hvordan tar du bilder av stjernene? Kan du gi meg noen av innstillingene på kameraet, slik som Iso, lukketid, objektiv, ?

Hva fikk deg til å begynne med fotografering?

Hur började ditt fotointresse?

Du har fotat mycket i Norge, men har du något annat land/ställe du gärna skulle vilja fara till och fotografera?
Vad har du "alltid med" när du far ut och fotograferar, vad är det viktigaste enligt dig förutom själva kameran + objektiv?
Om man är dåligt på det där med smink men skulle vilja kunna sminka sig lite snyggt sådär, har du några tips till nybörjare?
Hur skulle du beskriva dig med fem ord och hur tror du de i din omgivning skulle beskriva dig med fem ord? (skiljer det sig något?)
:)

Om du bara fick fota med ett objektiv i ett år - vilket skulle du välja? :)

ser du dig som en storstadsmänniska?
Drömboendet? o var?
något föremål/godis som fanns när du var mindre (o inte gör nu) som du saknar?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: