Frågestund

Detta är ett tidsinställt inlägg för att det inte ska bli helt tomt här i veckan. Tänkte att jag skulle ha en såndär liten frågestund medan jag är utomlands, så svarar jag på frågorna när jag kommer hem (om jag får några, haha). 
Ni kan fråga vad som helst om mig, om foto, makeup eller något annat ni undrar, ställ alla frågor ni har! :D 
 
Denna bilden tog jag på Kreta (där jag är när detta inlägget kommer upp) för sju år sedan när jag precis hade börjat fota och den är fortfarande en favorit :)) Tagen med Canon Powershot G9. 

Malin

tips på var man kan beställa nageldekorationer och liknande? Hyfsat billigt😋

Louise

Dina fem bästa fototips och trix? ;D

Maria

1.Hvilke innstillinger gir bra lukkertid? hva bruker som regel du?
2.Hva inspirere deg mest?

Favoritmotiv att fotografera?
Drömresemål?
Dröm kändis att ha photoshoot med?

Sanningens minut Vem är egentligen bäst i McFly? ;)

Hur gör du för att få till sån snygg Bokeh?
Vilka är dina bästa Photoshop tips? 😄

Marie

Dina bilder är fantastiska! Hur gör du när du fotar snöflingor? Finns det något du drömmer om att fånga på bild, det kan vara en plats, ett djur eller något annat? Har du någon favorit bland dina egna bilder? Har du någon favoritbild som annan person tagit?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: