Northern Light Makeup

Tänkte att det var ganska längesen jag gjorde en sminkning som inte hade med mitt stjärnteckentema att göra, så idag gjorde jag en med lite inspiration från en av mina norrskensbilder jag fotade för några veckor sen.
Älskar dom här ögonfransarna, men dom börjar bli lite för välanvända nu. Får kanske köpa nya imorgon då jag ändå ska till Make up store :)) 
 

Ååh! <3

Svar: :))
Johanna Fåglund

Sjukt snyggt! Riktigt läckert, man ser verkligen norrskenet :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

åh så fint!!

Svar: Tack Alma! :))
Johanna Fåglund

Jättefint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt snyggt! :D

Svar: Tack Annika :))
Johanna Fåglund

Wow beautiful

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken snygg sminkning det blev :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Emilia

Åh, så fint!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: