Blåsigt

Som jag skrev igår åkte jag och Lisa ut till havet en stund innan solen skulle gå ner. Det var jättefint ljus när vi var hemma, men precis när vi kom dit försvann solen bakom lite tjockare moln och allt blev mörkt och grått ;o 
Det var väldigt mycket vatten igår och stora vågor. Det brukar egentligen vara en stor strand där, men nu gick vattnet hela vägen upp och nästan ända upp till kanterna på piren. 
Vi gick ut på piren och sen tillbaka igen och jag tog några bilder på vägen. Det var lite kul att se alla vågorna, egentligen kanske dom inte var så stora, men för att vara där var dom det :p 
 
Man fick se upp var man gick för det hoppade upp vatten lite här och var :p 
 
Denna bilden påminde mig om en annan jag fotade för några år sedan i Grekland. Tycker dom här bilderna kanske är lite tråkiga och jag är mycket mer nöjd med den andra bilden, så jag tänkte att jag lägger upp den med :p 
 
Denna känns lite roligare än dom andra bilderna, så den fick vara med också :)) 

Jätteduktig på att fota är du!:)

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Coolt! Funderade där ett tag på om man skulle gå ner till strandpromenaden och fota vågorna, men misstänkte att man inte skulle nå fram pga allt vatten haha :P

Svar: Tack :)) Hehe ja, vattnet hade stigit en del :p
Johanna Fåglund

Så fint! Kul idé att åka och fotografera vågorna :)

Svar: Tack! Ja, man får passa på när det väl blåser för här är det nästan aldrig stora vågor annars :p
Johanna Fåglund

Shit vad fina bilder! Älskar de två sista, jag tycker verkligen inte den där var tråkig haha ^^

Svar: Åh, tack! :D
Johanna Fåglund

Havet är då vackert & skrämmande, men mest vackert på dina bilder =)

Svar: Jaa, det är det! Tack :))
Johanna Fåglund

Snygga bilder verkligen :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

härliga bilder =)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Läckra bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

härliga bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Men oj så vackert!!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Herregud va det måste blåst!! Superfina bilder, den första har så härligt känsla :D

Svar: Jaa, det blåste massa! Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Mäktigt

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh vilka härliga bilder, så himla fina :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Otroligt dramatiska och fina bilder, love it!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt häftiga bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Duktig du är! Verkligen starka bilder

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Vatten; :-) Fint.

Svar: Tack!
Johanna Fåglund

Vilka maffiga bilder du bjuder på! Roligt för dig att du lyckades fånga stormens vågor så bra.
Kram

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Superläckert, den näst sista och sista är ju great!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Wow, jättefina bilder! Den från Grekland är min favorit. ;)

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

Du blev inte sugen att bada? ,.och nej, jag tänker inte skriva fina bilder,.shit, nu gjorde jag det i alla fall, men jag är inte en robot:-) Ha det gött.

Svar: Haha nej, jag blev faktiskt inte det, dom småduscharna man fick var tillräckligt :p Kul att du gillar dom!
Johanna Fåglund

Vad fint!!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jättecoola bilder, inte alls tråkiga, utan mäktiga! :)

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Mäktiga bilder! Så fint med vågorna som spolas upp på kanten.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Häftiga bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Hur gör du så bilderna blir så breda i inläggen, alltså hur går man in och fixar det på bloggen?

Kika gärna in på min blogg!

/A

Svar: Tack så mycket! :)) För att göra bloggen bredare ändrar man Content och Wrapper i stilmallen. Tycker du ska googla på det så kommer du hitta bra beskrivningar på hur man gör.
Johanna Fåglund

Snyggt !

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: