Våren närmar sig :))

Gick en promenad i det härliga vädret idag med Elton. 8 grader och sol! Kändes verkligen som vår även om det låg en del snö kvar. Hade med kameran också och fotade dom första blommorna i botaniska trädgården :)) 
 
Till och med lite spindelnät fanns mellan blommorna, vilket kändes ännu vårigare när man ser att småkrypen varit framme :)) 
Älskar att fota i motljus, blir en sån härlig bokeh :)) 
 
Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1

Åh ja, snart är våren påväg :D

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

tänk att här (uppland) har vi fortfarande snö i mängder, men idag har det varit ca +7 hela dagen :)

Svar: Vi har lite snö kvar också, men inte så mycket :p Härligt att det är så varmt även om det är snö :))
Johanna Fåglund

Så härliga bilder! Vädret var verkligen fantastiskt idag! :)
När det blir mer blommor i Botaniska så tycker jag att vi ska ses och fota! :P

Svar: Tack! Ja, det var jättehärligt! Det tycker jag att vi ska göra :))
Johanna Fåglund

Såg en av dina bilder på förstasidan och måste säga- WOW! Jäklar vilka fina bilder du tar! Fint med bookeh (heter det va?) som du fick till med :)

Svar: Tack så mycket :D Aa, bokeh, (med ett o :p)
Johanna Fåglund

Galet vad tidigt våren kommer i år.. Känns bara konstigt tycker jag haha. ^^

Svar: Ja, vissa år är det jättetidigt. Förra var också sån, iaf här :p
Johanna Fåglund

Ååh så mysigt, här äre snö så att det räcker och blir över! ;)

Svar: Hehe det är typ den enda fördelen med att knappt ha någon vinter, att det blir vår tidigt (oftast) :P
Johanna Fåglund

Så fint! & härligt att våren snart är här :)

Svar: Tack! Ja, jättehärligt :))
Johanna Fåglund

Oj, vilken kontrast mot min vita, gråa, bruna, slaskiga vintervärld... ^^

Svar: Hehe, är rätt grått här för övrigt också, men några små blommor har kommit fram iaf :))
Johanna Fåglund

Vad vackert! Det känns verkligen som vårtider när solen lyser så fint på dagarna. Såg en fluga häromdagen också :)

Svar: Tack! Ja, verkligen! Att man kan bli glad av att se småkryp, men det är ju ett bra tecken på att våren är på väg :))
Johanna Fåglund

Men oj! Blommor redan :O

Svar: Ja, det brukar komma lite blommor så tidigt här när det varit en sån varm vinter :p
Johanna Fåglund

Men va? Vi har ett helt vinterland med snö på vägarna, ingen som helt vårtecken här inte. Tar månader innan allt snö har smält bort..

Superfina foton som alltid :)

Svar: Hehe ja, det skiljer sig rätt mycket på var man bor :p men vi har knappt haft någon vinter alls, lite tråkigt, men fördel att våren kommer tidigare :)) Tack!
Johanna Fåglund

Åh va härligt! Å här ligger jag å e sjuk! jag vill ut å känna våren i ansiktet....

Svar: Vad tråkigt, hoppas du blir frisk snart!
Johanna Fåglund

Nu saknar jag Göteborg litegranna faktiskt. Här i Norrköping ligger det fortfarande snö på marken men solen strålar och fåglarna kvittrar iaf :D

Svar: Det var tydligen varmaste dagen i februari här sen 1800-talet igår med 11 grader, rätt härligt ändå :p Men våren kommer säkert snart lite högre upp också :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sv. Neeej vad underbart :D 11 grader. Hoppas det, får mer än gärna bli vår nu.

Svar: Hur härligt som helst :D Jaa, det tycker jag med :))
Johanna Fåglund

Känns såå härligt! Hemma hos mig är det dock snöö. :(

Svar: Ja, det är härligt. Den försvinner nog snart också :))
Johanna Fåglund

Åh vad härligt!

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Men åh, vilka superhärliga bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina vårbilder :) längtar verkligen till våren nu, men framförallt till sommaren!

Svar: Tack! :)) Jag också!
Johanna Fåglund

Härliga bilder, snart är våren här! :)

Svar: Tack! Jaa :))
Johanna Fåglund

Vilka härliga bilder...underbar ljus!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: