One Direction 14 Juni 2014

Idag kom jag hem från Stockholm och det har varit en jättebra helg där med Pernilla. Fredagen började med tåg upp dit och sedan Gröna Lund. På lördagen besökte vi fjärilshuset där jag fotade massa bilder på fjärilar och på kvällen åkte vi till Friends Arena för att se One Direction. Har väntat på detta såå länge och det var en riktigt bra konsert! Jag hade sittplats på sidan av scenen, så man såg inte riktigt själva scenen, men man kunde ändå se dom hela tiden när dom sprang runt :p Tog en del bilder också, blev inte jättebra, men det får duga. Spelade även in några videos, men ljudet är väldigt brusigt ibland. Vet inte varför det blev så, med min G9 har jag kunnat spela in på konserter utan massa brus (använde G15 nu). Kanske lägger upp någon ändå en annan gång. 
 
Det bästa av allt är att jag kommer få vara med om detta igen! På tisdag åker jag och Lisa ner till Köpenhamn för att gå på deras konsert där :D Och då får jag även se älskade McFly (McBusted) igen!! Kommer bli såå roligt det också :D 
 
Så här är lite bilder från konserten :)) 
När vi gick in tog jag en bild på scenen framifrån :p 
 
Louis och Liam 
 
Zayn och Niall 
 
Alla :)) 
 
 
Ser lite rörigt ut på bilderna när dom var på den där. 
 
Harry och Niall 
 
Och en bild på storbilden :p 
 
Bilden på när Harry kastar massa vatten över publiken får avsluta detta inlägget :)) 
 
Canon Powershot G15

De va så jäkla grymma alltså! Kan knappt tro att jag sett dem! Va också där på Lördagen :)

Svar: Jaa, det var dom verkligen! :D Hur bra som helst!
Johanna Fåglund

Dom verkar ha varit jättebra :D

Svar: Det var dom! :))
Johanna Fåglund

Hörde i Toms blogg igår att de skulle till Köpenhamn och jag vill dit. Sambon tyckte inte det var en lika bra ide dock :P

Svar: Hehe det var synd! Ska bli väldigt roligt att få se dom :))
Johanna Fåglund

Nae du skämtar...jag vill också till Köpenhamn!!!

Svar: Hehe nej :D Köpte biljetter igår, så det var en väldigt spontan grej :p
Johanna Fåglund

Anna

Herregud vad tjejerna trånar efter dom :P

Svar: Hehe ja :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: