Kollage - Orange

Imorgon ska jag åka bil i ungefär 100 mil, upp till Stockholm och sen tillbaka till Göteborg igen. Viktor (min bror) och Lisa ska fixa en grej där uppe så jag åker med för bland annat hjälpa till att köra. Anledningen för denna lilla resa kommer ni kanske få veta imorgon :p Om jag hinner och orkar göra ett inlägg efter jag kommit hem igen. Annars finns jag nog på instagram (stargirlphoto). 
 
Fortsätter med mina färgkollage eftersom jag inte har några nya bilder. Denna gången fick det bli orange :)) 
 

Woow!!! Fantastiskt!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så otroligt fina bilder! Bilden på rosen, är det vatten och socker eller något helt annat? :)

Svar: Tack :)) Det är vatten och glitter.
Johanna Fåglund

Älskar alla bilderna, du är så duktig!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Åh! Den längs ned till vänster är så himla fin!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder! :)


Btw, har du Instagram? ^^

Svar: Tack :)) aa, stargirlphoto
Johanna Fåglund

Utrolig nydelig lys og farger :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: