Amurleopard :))

Här är två bilder till från Nordens Ark. Leoparden tittade lite snällare på mig än på Lisa :p Synd att jag hade en så konstig vinkel bara och fick med en kant i hörnet. 
Har gjort så att bilderna går ut i kanterna på bloggen nu och dom är lite större än innan. Vet inte om jag ska göra dom ännu större, men det får vara såhär så länge. 
 
Nikon D800 - Nikon 70-300mm 

Underbara bilder

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så himla fin! Ska själv till Nordens Ark nästa vecka och tar givetvis med mig kameran ;-) Jättefina bilder!

Svar: Tack! :)) Vad kul! Det är så roligt att fota där.
Johanna Fåglund

Så fina bilder :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åhhh <3

Svar: :))
Johanna Fåglund

AMAZING!:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh, kan förstå att det var lite tråkigt att få med kanten när du fotade honom :(

Men jag älskar uttrycket han har och att du fick med det på bild! :D

Svar: Ja, det var synd att det blev så, men får bortse från det då uttrycket var så bra :p Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh så söt!! Och så fina bilder :)

Svar: Ja! Tack :))
Johanna Fåglund

Första bilden var galet grym:D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Johan

Fina och bra bilder. Gillar alla sorters kattdjur.

Svar: Tack :)) Jag med!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: