Dimma

Igår åkte jag ut för att fota lite för det såg ut att vara väldigt fint ljus. Tog bilen till Askim, men när jag kom dit var det lite dimmigare än vad jag trodde :P Väldigt mycket dimma var det! Jag gick runt och fotade lite och efter en stund var mitt hår helt blött i topparna :P Fanns en del spindelnät med droppar i också, tycker det är så fint! Jag var där rätt länge och det blev många bilder. Tänkte dela upp bilderna i olika inlägg, i detta lägger jag upp dimmbilderna. Jag blev mer nöjd med macrobilderna som jag fotade, men dom lägger jag upp senare eller imorgon :P
När jag kom hem var det soligt, lite knäppt att bara 5 minuter ifrån såg det ut såhär.. :))




Fantastiska bilder verkligen, vädret är bra konstigt ibland men det kanske är större chans att se dimma vid vatten än inne i stan :P

Snygga bilder ;D

Jätte fina bilder!

Ångrade jätte mycket att jag inte tog med mig min kamera ut idag, vi hade också rejäl dimma!

Och vid vattnet blir ju allt magiskt!

I like it.

Väldigt snyggt! :D

SNYGGT!

åh, dimma. älskar det.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: