Armband

I onsdags ville jag testa mina blixtar lite och jag hade precis gjort ett armband till mamma i morsdagpresent, så jag testade att fota det och det blev väldigt bra faktiskt :)) Kunde inte lägga upp bilden innan hon hade fått armbandet, men nu har ju morsdag varit, så nu kan jag visa :P

Sv; tack! :)

Har du gjort den själv? Snyggt! :)

Skitfin! Har själv köpt en blixt för inte allt för länge sedan, men är absolut inte bra med den! :s

snyggt !

snyyggg design :D snyggt armband

Hej jag älskar din header och design men gör du såna gratis eller tar du betalt? eller du kanske inte gör till andra överhuvudtaget ?

tacksam för svar, kram ! :)

sv. varsegod, va synd :(



kram

SV: Nja, inte med en mobilkamera. Och det är det enda jag äger.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: