19 November II

Efter vi hade varit på Madame Tussauds tänkte vi gå lite i nån park, var så fint väder och säkert 10 grader. Härligt att ha det lite varmare än hemma iaf där det snöade massa :P Vi åkte till Westminster och gick till St:James Park, där fanns det massa söta ekorrar :)) Så kul i London att ekorrarna inte är rädda för människor, för gick man mot en ekorre så kom den springandes till en. Dom klättrade på oss också, jag hade 3st på mig samtidigt ;o haha! Det var kul :P Blev en del bilder i parken, så gör ett eget inlägg för park och ekorrbilderna.













Vet inte vad som händer med färgerna när jag laddar upp dom här, även om jag sparar för webben. Ser mycket bättre ut i photoshop ;o Helt gråa färger här..

Jättefin blogg:)

ÅH, London ekorrar? :D

Varsågod :)

vad söta ekorrar! :D

Anonym

Så vackra bilder !

Shit vilka tama ekorrar!

Vilka härliga bilder från London! Var där i våras och blev ännu mer sugen på att åka dit igen nu när jag ser dina bilder :)

Vad duktig du är på att fota!

Ettikorre! :) Oj vilken stor :P

Vilka underbara bilder. Gillar speciellt den översta till vänster, snyggt med det ensamma lövet på vägen :)



Och vad häftigt med de orädda ekorrarna. Jättesöta :P :)

Exakt en sån där ekorre kom fram till oss oxå när vi va i London!

Kolla bloggen, bilder på den där! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: