18 maj

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Nu var det över en vecka sen jag gjorde ett inlägg på bloggen, vilket är alldeles för lång tid! Men jag har hållit på med massa annat som har tagit mycket tid, bland annat min hemsida som jag håller på att göra om lite och uppdatera med nya bilder. Snart är den klar och då hade det vart kul om ni ville gå in och se vad ni tycker :)) Ska även ha en fotoutställning i sommar här i Göteborg som jag håller på att förbereda, välja ut bilder och sånt. Kommer skriva mer om den när det är klart :)) 
 
Dom här två bilderna fotade jag för några dagar sen. Det finns några fina rosa träd här utanför nu som jag bara inte kan låta bli att fota :D 

Vad kul med utställning hoppas att jag kan komma förbi beror lite på NÄR den är men skulle vara kul :)

Svar: Det ska bli väldigt kul att ha utställning! Den kommer vara mellan juni och augusti, så hoppas du hinner dit och kolla :))
Johanna Fåglund

Så fint :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: