Vintrig solnedgång

Nikon D80 // Nikon 18-135mm 
 
Bara för att vi inte har någon riktig vinter nu, får jag lägga upp vinterbilder från andra år istället. Dom här bilderna fotade jag för sju (!!) år sedan i februari. Det var en riktigt kall vinter. Kommer så väl ihåg denna dagen när jag åkte till askimsbadet i solnedgången. Det var såå fint och massor av snö. Jag tror inte att jag sett att det varit så mycket is och snö sådär långt ut på havet sen det året. Efter solen hade gått ner började det komma dimma över snön och det var så härligt att gå runt där och fota, var där i över en timma tills det blev mörkt. Dom här två bilderna, som är fotade när min första systemkamera var helt ny, är fortfarande bland mina favoriter som jag fotat under åren :)) 
Vill ni se fler sånna här gamla vinterbilder nu när jag ändå inte har så mycket annat att visa?

Så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Åh så fint :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Älskar andra bilden, så snyggt fångat med dimman! :') Ser gärna mer gammalt!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Ååh! *_* <3

Svar: :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: