Vinterskog

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G
 
Det har kommit lite snö nu i dagarna. Såklart började det smälta med en gång, så det blev helt slaskigt, sen frös det på och blev is istället, och i veckan ska det regna massa. Kan det inte bara få vara kvar för en gångs skull ;o Redigerade denna bilden precis som jag fotade i januari förra året när allting var helt vitt och hur fint som helst i några dagar. Undra om det kommer bli någon riktig snö denna vintern.. Har ni någon snö där ni bor? 

Den lilla snön vi hade smälte bort i dag :(
Riktigt fin bild!!

Svar: Samma här, nu är nästan allting borta. Tack!!
Johanna Fåglund

Snön kom förra veckan men nu har den nästan helt smält bort idag, hoppas det blir lite mer vinter snart :)

Svar: Vad tråkigt! Ja, vi får hoppas på att det blir det :))
Johanna Fåglund

Samma här. Det snöade en natt sedan kom plus och regn så nu är det bara slask ute 😔 Får hoppas att de snöar mer snart och att det då får ligga sådär fint. Och gärna många minus och sol också.

Svar: Så himla tråkigt när det blir så ;o Jaa, det hoppas jag med på!
Johanna Fåglund

Åh, snön gör det verkligen magiskt! Här har all snö töat bort tyvärr. Var så glad när det kommit mycket snö. Om det ska vara vinter vill jag ha det på "riktigt" med snö och minusgrader. Det där slasket klarar jag mig utan.

Svar: Det gör det verkligen! Håller med! Så tråkigt när det är helt slaskigt, blött och grått ute ;o
Johanna Fåglund

Så sjukt fint!
Vi fick snö i lördags men det började redan smälta i söndags och idag kan man knappt ens se att det varit någon snö här.

Svar: Tack! Så tråkigt när det väl kommer snö, så bara det försvinner med en gång :/
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: