Road to the light

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Dom här tre bilderna är från den fina, dimmiga morgonen jag fotade i somras. Har lite bilder från den dagen som jag inte visat, så här är tre stycken som jag redigerade idag. Jag gjorde en ny header till bloggen förra veckan (som ni kanske sett) och där har jag också använt en bild från den dagen (+ några olika bilder på stjärnor som jag blandat ihop). 

Alltså wow! Fantastiskt fint! Jag föll särskilt för mitten bilden, skulle passa i vilken sagobok som helst! Eller inspirationsbok för den delen :)

Svar: Åh, tack så mycket! Vad roligt att höra :D
Johanna Fåglund

Åååh vad fint :D

Svar: Tack så mycket Emma :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: