Genom ett bussfönster

Nikon D80 // Nikon 35mm 1,8
Jag fortsätter med att lägga upp gamla bilder tills jag har några nya att visa :p Denna som jag fotade för fem år sedan tycker jag blev rätt bra, även om jag tog den genom ett bussfönster. Jobbigt när man åker buss/tåg/bil och ser så mycket fint bara susa förbi utanför och man inte kan stanna. Som tur var hann jag i alla fall få upp kameran och få detta på bild. Här under är två bilder till som jag fotat genom fönstret på ett fordon i rörelse. 
 
Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G 
När jag var på Sicilien för snart tre år sedan åkte vi buss in till Catania. På vägen tillbaka hade jag somnat lite och vaknade av att mamma sa till mig att kolla ut. Det var verkligen såå fint ljus! Där ville jag bara hoppa av bussen och fota massor! Jag missade den bästa vinkeln, men jag hann i alla fall få en bild på det. 
 
Nikon D80 // Tamron 10-24mm 
Detta är inte från en buss, utan en bil. Det var 2012, första gången jag och Tobias var i Norge på vägen upp till Geiranger då denna fina regnbågen dök upp. Först fotade jag den genom fönstret innan vi hittade ett ställe att stanna på. Just denna bilden som jag fotade från bilen har jag inte visat innan. 
 
Vilken av bilderna tycker ni mest om?
Själv gillar jag nog mittenbilden mest. Är väldigt svag för solstrålar och sånna där fina och tydliga är inget man ser varje dag direkt :p 

Ååååh, så fina bilder! Min favorit är den sista. 😍

Svar: Tack så mycket 😊
Johanna Fåglund

Din bilder du tar är så jäkla fina :)
hur lyckas du människa hihi

Svar: Åh, tack så mycket! Haha, övar man mycket så lär man sig till slut :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: