2017

Hoppas att ni alla hade en bra nyårsafton igår :)) Jag hade en väldigt mysig  kväll. Först åkte jag och Tobias till Masthuggskyrkan där vi tittade på GP's fyrverkerier. Har aldrig sett dom därifrån innan, det var en liten bit ifrån, men man såg bra ändå. Var väldigt fint, men 10 minuter går fort :p 
Sedan lämnade vi bilen hos mina föräldrar och tog med oss Elton som vi skulle ha hos oss under kvällen och natten. Vi åt vinfondue som var riktigt gott och choklad/hallonmousse (som vi hade gjort tidigare under dagen) till efterrätt och tittade på film. Vid 12-slaget var vi ute på balkongen och tittade på alla fyrverkerier, såklart var kameran med då också. 
Skrev ju att min sammanfattning från 2016 skulle komma upp idag, men eftersom jag har lite fyrverkeribilder får dom komma först. Har tidsinställt sammanfattningen för imorgon, så det kommer upp under dagen när jag är i skolan :)) 
 
GP's fyrverkerier inne i stan :)) Stativet stod inte så stabilt på det blöta berget, så en del bilder har lite skakningsoskärpa ;o 
 
Denna och bilden under fotade jag hemma från balkongen. 
 
Nikon D800 / Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: