Våren närmar sig

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Idag var jag ledig eftersom jag ska jobba på lördag, så jag tog med Elton ut på en långpromenad. Vi var ute i två timmar. Vi gick härifrån, genom änggårdsbergen till botaniska trädgården och tog spårvagn tillbaka. Jag hade med kameran och mitt macro för att fota dom första blommorna som kommit nu. Det är alltid lika härligt att fota dom tidiga vårblommorna och känna att våren närmar sig :)) 
Har blommorna börjat ploppa upp hos er också? 

Men waow titta

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Oj, blommor redan! Här har vi ~ 30cm snö och det fortsätter snöa haha :) Jättefina bilder!

Svar: Haha ja, det skiljer sig verkligen nu på sen vinter/tidig vår beroende på var man bor :p Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Vackert :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: