Mina första årstidsbilder från samma ställe

 
Som ni nog vet gillar jag ju bilder från olika årstider, som bilderna i förra inlägget, men det bästa är ju när bilderna är tagna på samma ställe. Jag har ju haft några sånna små projekt under dom senaste åren. Just nu har jag inget sånt, eller jo förresten, en vårbild har jag kvar på ett träd som jag inte tog förra våren :p Tror att jag har fyra bilder från ett ställe också som jag inte redigerat än kom jag på, får göra det någon dag. 
Dom här bilderna över är i alla fall från första gången jag gjorde någon sån årstidsserie och det är också min favorit av dom jag gjort (mest på grund av höstbilden för det ser ju så himla mysigt ut med alla gula löv överallt). 
 
Vill ni se mina andra årstidsserier finns dom ->här<-  ->här<- och ->här<-
Vilken serie gillar ni mest? Broarna här över, den på mig, skogen eller den med fötterna på bron? :)) 
 
 
Jag är lite mer aktiv på instagram just nu än här på bloggen, så vill ni se fler av mina bilder, följ mig där i så fall, johannafaaglund heter jag. Lägger oftast upp en bild om dagen. Gå in och skriv en kommentar där så ska jag gå in och se på era bilder :)) 
 

Häftigt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken kul idé! Superfina bilder allihopa!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Så himla fint! Höstbilden ser verkligen mysig ut :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Louise

Åh vad fint :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jag tycker det är så himla fint när man ser det sådär med alla årstider på samma ställe! :)

Svar: Det tycker jag med :D Kul att fota bilderna också!
Johanna Fåglund

Alltså wow, vad häftigt!

Svar: Tack! :)).
Johanna Fåglund

Så fint! Gillar verkligen dina projekt som är såhär, magiskt att se årstidernas förändring. :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Svårt att välja, du har gjort ett fantastiskt jobb, var serie har sin egen tjusning :) Höstbilden med löven sticker ut lite lite om jag måste välja :) Läckert jobbat :)

Svar: Tack så mycket! Kul att höra :)) Ja, hösten är verkligen vacker!
Johanna Fåglund

Vad häftiga bilder! Att det blir sån skillnad <3

Svar: Tack :D Jaa, det är kul att se skillnaden såhär!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: