Dimmig dag i Januari

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR // Nikon AF 50/1,4G 
 
En dimmig dag i januari tog jag och Tobias med oss Elton på en promenad runt Amundön. Det är rätt mysigt med sån här dimma tycker jag. Hade med kameran och fotade lite också. Ställde Elton på en klippa, men han är så jobbig att fota, han kollar aldrig åt det hållet kameran är, så jag brukar försöka locka honom med att hålla en pinne över kameran. Det gick inte så bra denna gången, men det gör inget för det var ju inga speciella bilder ändå och den vita klumpen på kopplet (som är en lampa) är inte så fin :p Men den andra bilden ser han ju så rolig ut på, haha! 

Jättefina foton, va duktig du är!

Svar: Tack så mycket! Vad snäll du är :))
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så himla häftiga bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Supervackra bilder! Fint med dimmiga landskap :D Och Elton är ju så söt, speciellt den när han har tungan ute :P

Svar: Tack så mycket! Ja, det är kul när det ser lite annorlunda ut ute. Haha ja, han ser helt knäpp ut på den 😂
Johanna Fåglund

Superfina bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Så gullig hund. Dem mindre raserna är så söta.

Svar: Jaa, han är jättesöt:))
Johanna Fåglund

Http://emleie.blogg.se

Fina bilder!

Svar: Tack:))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: