Ute i dimman

Nikon D800 // Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Tre bilder från den fina morgonen i somras i Källsjö. Dom två översta redigarade jag nu ikväll, så dom har jag inte visat tidigare. Pappa hyrde stugan nu igen över påskhelgen, så om en vecka åker vi dit och firar påsken där. Det tråkiga är att det kanske blir sista gången vi kommer kunna åka dit, då han som äger stugan ska sälja den. Vi har ända sen jag och min bror var små i början på 90-talet åkt dit lite då och då, så det känns väldigt tråkigt faktiskt. Älskar att fota där och ha naturen precis utanför dörren med sjön och allt. Det ska i alla fall bli härligt att komma iväg några dagar, så får hoppas på fint väder! En repris på denna fina morgonen kanske? :p 

Så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så otroligt vackert med dimman :) Så fina bilder!!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: