Solnedgång över sjön

Nikon D800 // Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR
 
En till bild från samma ställe som dom i förra inlägget, fast från när vi var där i solnedgången. Nu ska jag på bio med Tobias. Ska se Guardians of the galaxy vol. 2, hoppas att den är bra :))
Gillar ni Marvel-filmerna? Vilken är eran favorit? Själv gillar jag Iron man mest :D 

Fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfin bild :) jag har alltid varit en sucker för x-men och min favorit är nog första wolverine-filmen, men gillar även deadpool riktigt mycket.

Svar: Tack! :)) Jag har faktiskt inte sett x-men eller wolverine. Deadpool gillar jag med, trodde inte det från början, men den var ju bra :p
Johanna Fåglund

Åh så fint!!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

x-men filmerna, lätt! Wolverine är ju så snygg ;)

Svar: Haha jasså :p Får kanske kolla på dom då!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: