I Slottsskogen

Samsung Galaxy S6
 
Idag åkte jag och Elton in till slottsskogen för att träffa Sandra och Joel. Det har ju varit ganska varmt ute nu, dom senaste dagarna, även om inte solen varit framme. Igår kväll vid typ elva när jag gick hem från mamma och pappa var det 13 grader! Även om det var dimmigt och grått idag var det ändå härligt ute. 
Vi tog en lång promenad i slottsskogen och tittade på lite djur. Elton och Joel var så söta när dom tittade på pingvinerna tillsammans! Vi lät Elton springa av sig i en av hundgårdarna som finns där (han springer så galet fort!) och sen kom vi till lekplatsen där Joel fick springa av sig, då var Elton trött och fick sova i vagnen :p Jag fotade bara några bilder med mobilen som ni ser här över, tyckte dom var söta :p Hade i alla fall några mysiga timmar med Sandra och Joel :)) 

Låter som en mysig dag! Gullig bild när de tittar på pingvinerna tillsammans! :)

Svar: Det var det! Haha ja, ellerhur :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: