För två år sedan

 
För två år sedan åkte jag och Lisa till London för att gå på McBusted-konsert (McFly+Busted). Känns som att det var längesen, men ändå inte, känns konstigt att det gått två år redan, snart två år sedan jag träffade dom också :o Konserten var så himla bra och i höstas var vi där igen och såg bara McFly, också hur bra som helst. 
Jag tänkte att jag kunde lägga upp några bilder som jag fotade den gången för två år sedan. Våren hade kommit mycket längre där och vi hade såå härligt väder :D Längtar tillbaka! 

Åh så sugen jag blev på en London-resa nu!

Svar: Haha jag med! Men ska nog snart planera en :D
Johanna Fåglund

Va är det 2 år sedan ja jösses tiden bara springer iväg! Jättefina bilder också blev inte alls sugen på en resa nu haha :P

Svar: Jaa, helt galet! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: