Elton i vårsolen

Nikon D800 // Nikon AF 85/1,8G
 
Några av bilderna på Elton som jag fotade igår. Han är ju bara för söt! Nu ska jag gå ut med honom på en liten kvällspromenad innan vi går och lägger oss. Han kommer nog somna med en gång, men jag ska se på något avsnitt av någon serie eller läsa innan jag somnar. Så mysigt att ha Elton här över natten, men ibland vaknar jag flera gånger av att han går runt och byter plats i sängen, eller när han drömmer och börjar pipa :p För några nätter sen vaknade jag av att han stod och drack ut mitt glas med vatten som var på bordet bredvid sängen, vet inte ens hur han nådde dit, haha. 

Åh så fina bilder! Supersöt och bästa namnet ju.

Svar: Tack så mycket! Haha ellerhur:))
Johanna Fåglund

Verkligen så härliga bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Men du vilken lite sötnos

Svar: Jaa, visst är han 😁
Johanna Fåglund

Alltså han är ju såååå söt! :o

Svar: Haha jaa :))
Johanna Fåglund

Ååååh, han är ju sååå söt!
Superfina bilder i jättevackert ljus! :D

Svar: Ja, ellerhur 😍 Tack så mycket!
Johanna Fåglund

så nydelige bilder!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: