En måne

Nikon D800 // Nikon AF-S 70-300mm F4.5-5.6G IF-ED VR
 
Månen är på väg ner ute nu. Tyckte det var fint, så jag gick ut på balkongen och tog en snabb bild. Kan inte låta bli att fota även om jag fotat den flera gånger och bilderna blir typ likadana :p 

Så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Grym! Försökt fota månen många gånger men det är svårt att få till det! Vilket objektiv använder du? Försökt med 70-200 ..

Svar: Tack! Det står under bilden vad jag använt. Vad är det som gör att du inte tycker att du får till det?
Johanna Fåglund

haha, missade infot under bilden. Nu var det ett tag sen jag försökte men minns att det inte blev bra alls. Bara en vit prick typ trots raw och inzoomning.. Får försöka igen nån kväll :)

Svar: Förstod det :p Okej, testa att beskära bilden nästa gång om du inte gjorde det sist, så ser man månen lite närmare :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: