Höst

Nikon D80 // Nikon 50mm 1,8
 
Nu känns det verkligen som höst ute! Kan ändå acceptera nu att hösten är här efter värmen vi fick i september, plus för att jag kan använda min fina mössa som jag köpte i London :D Så nu känns det rätt mysigt faktiskt och jag är riktigt sugen på att gå ut på höstpromenader och fota alla fina färger! Men det kommer få vänta ett tag, iaf tills efter denna veckan när jag kommer sluta lite tidigare än jag gör nu under praktiken. Så får hoppas att det soliga vädret håller i sig :)) 
Bilden här över fotade jag hösten 2011, det är fem år sedan och jag hade fortfarande min gamla kamera ;o Känns inte som att det var så längesen, men jag gillar den fortfarande, så härliga färger på dom där löven. 

Så fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Ja bilden är jätte vacker med färgerna och formerna :-)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: