Snö, blomblad, maskrosfrön, löv

Nikon D800 // Nikon AF 85/1,8G
 
Kommer ni ihåg dom här bilderna Tobias fotade på mig tidigare i år? Efter vi tog den första bilden i vintras kom jag på att jag ville ha en sån bild på mig från alla årstider och i söndags fotade vi höstbilden som var den sista. Det är roligt att ha sånna här små projekt, jag har ju fotat fler årstidsbilder tidigare (ni kan se dom här, här och här). Känns alltid lika tomt när man blivit klar med något sånt här som man hållit på med ett tag, i somras blev jag klar med mina andra årstidsbilder, så nu har jag inget mer pågående. Får kanske leta up en annan bra plats att fota sånna här bilder på. Kanske en gång i månaden nästa gång? Haha, fast då får det nog vara något ställe som är nära där jag bor :p 
 
Vilken av bilderna tycker ni mest om? :)) 

Så härliga bilder, underbar serie :D

Svar: Tack så mycket! Så roligt att höra :))
Johanna Fåglund

Lena

Höst tror jag är favoriten även om vintern är riktigt snygg den med

Svar: Tack!! :D
Johanna Fåglund

Men åååh så fina :D Älskar vintern och sommaren :D

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Jättehärligt tema, gjorde ett liknande på min hund för några år sedan.
Vinter och höst är nog mina favoriter!

Svar: Tack så mycket! Vad roligt, vill du länka dom bilderna? Hade vart jättekul att få se :D
Johanna Fåglund

Var bild har sin egen tjusning 👍 Snyggt helt igenom 👌 Måste jag välja... blir det höstbilden... då är det färgerna som avgör... Men jättekul bild till fint tålamod också 😃

Svar: Tack så mycket! Det är kul att ha lite sånna här projekt :))
Johanna Fåglund

Fantastiska bilder! Älskar sommar och vinter speciellt men alla var jätte fina! :D Kul idé!

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: