Elton i skogen

Nikon D800 // Nikon AF 50/1,4G 
Två bilder till från våran långpromenad i söndags. Kan ju inte låta bli att fota Elton när han är så söt och ljuset är perfekt i en fin skog :D 
 
Jag fick ju feber i tisdags på kvällen och den vill verkligen inte försvinna. När jag tar en panodil försvinner den i några timmar, men sen kommer den hela tiden tillbaka. Har legat i soffan och kollat på film hela dagarna, så det börjar bli lite segt nu faktiskt, så fort jag går upp och gör något så stiger febern. Sen har jag fått en riktigt jobbig hosta också, men som tur var fick jag hostmedicin av mamma och pappa som hjälper lite, mina lungor gjorde så ont i morse ;o Jag som har saker planerade i helgen, så kommer jag säkert inte kunna vara med på det :/ 
Känns som att det blev ett lite gnälligt inlägg, men bilderna är iaf söta :p 
 

så fina bilder

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Sååå söt :D

Svar: Jaa, visst är han:))
Johanna Fåglund

Lena

När man är sjuk får man gnälla hur mycket man vill, det är helt okej. Vet exakt hur du känner dig. Blev sjukskriven för ett tag sedan med halsfluss, bihåleinflammation och ögoninflammation, gissa om jag var gnällig haha. Jättesöta bilder :D

Svar: Haha, jaa precis! Men usch vad jobbigt det låter. Hoppas att du mår bättre nu iaf! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så vackert 👍 Så söt han är 😃 Han ser ut att trivas framför kameran. Trevligt att du sprider hans lycka i skogen 😄 Passar så bra in i skogen där på sin kulle 👌 Jag har en liknande vovve som jag plåtar rätt mycket på...

Svar: Tack! Han är väldigt svår att fota faktiskt, gillar inte att stå stilla och göra som jag vill haha :P Men det är väldigt kul att fota hundar :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: