Rosa

Nikon D800 / Tamron AF SP 90/2,8 Di VC USD Macro 1:1
 
Det fina vädret har tagit slut nu och det är typ kallt igen ;o Blåser gör det också, vill inte att alla fina rosa blommor ska blåsa bort, hade velat att dom skulle sitta kvar hela sommaren helst. Dom här bilderna var dom sista jag tog den dagen som jag skrev att jag var ute och fotade tre gånger. Jättehärligt var det och så fint ljus! Fastnade där ganska länge under dom rosa träden. Elton som jag hade med mig tyckte nog inte att det blev en sån rolig promenad, men han väntade snällt på mig. Han hade ju ändå fått vara ute mycket under dagen :)) 

Så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Körsbärsträd <3 den där sista bilden är toksnygg!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fin! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: