J&A

Nikon D800 / Nikon 50mm 1.4G 
 
Igår gifte sig dom här två, Jennie och Andreas. Jag träffade Jennie när vi började skolan, alltså 20(!!) år sen och vi blev bästisar. Vi har hittat på massa roliga (och ibland lite konstiga) saker. Det var jättekul att få vara med på hennes bröllopsdag och allt var så fint! 
Jag hjälpte henne även med sminket och sen ville hon att jag skulle fixa hennes hår också, men det var jag tveksam till i början eftersom jag inte har så mycket erfarenhet av det, men hon ville att vi skulle göra en testuppsättning ändå. Hon blev nöjd och ville att jag skulle fixa det till bröllopet också, så det gjorde jag. Sedan fotade jag några bilder på dom, här över ser ni den första jag redigerat. Hur fina är dom inte? 

Jättefina. Klänningen och håret passade så bra ihop, och bilden är ju hur snygg som helst!

Svar: Ja, tyckte det med :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Superfin bild!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: