Elton

Nikon D800 / Nikon AF 85/1,8G
 
Har varit lite dåligt med uppdatering här dom senaste dagarna, men jag har haft en hel del att göra, så jag har inte hunnit fota. Är bara en vecka kvar till sommarlov nu och både förra veckan och denna veckan har vi jobbat med två stycken redovisningar, och sen har jag bara en bilderboksanalys kvar. 
På lördag ska jag gå på bröllop, det är min gamla bästis som ska gifta sig och jag ska göra hennes bröllopssminkning. Ska bli roligt :)) 
Men nu ska jag gå och lägga mig för imorgon ska vi redovisa våran analys av ett barnprogram. Gillar inte redovisningar, men nu är det sista för denna terminen iaf. 

Vilken fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fin bild :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Riktigt fin bild! :-D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Låter spännande. Vad för sorts analys ska du göra på barnprogram? :)

Svar: Vi analyserade Kändisbarnvakten, tyckte det var ett bra program. Hade inte sett det innan :p
Johanna Fåglund

Elton är så söt! :) Fina bilder!

Svar: Jaa! Tack :D
Johanna Fåglund

Åh söta Elton, jätte vacker bild

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: