Båten i solnedgången

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Igår kväll passade jag och Tobias på att gå ut på Amundön med Elton eftersom det var sista kvällen för denna gången med sommarvärme (nu ikväll är det typ 8 grader, inte lika härligt). Man vet ju aldrig när värmen kommer tillbaka, men snart hoppas jag! 
Det var en fin solnedgång och när jag fotade kom denna segelbåten och gjorde det ännu finare :)) Nu har Elton fått komma hem till min mamma och pappa igen som varit i London denna veckan. Blir så tomt utan honom här nu när man haft honom i flera dagar :p Men som tur är kommer han ofta på besök. 
 
Har funderat på om jag ska göra min blogg bredare för att få plats med större bilder. Tycker dom är så små nu, men mina gamla inlägg kommer se konstiga ut om jag gör bloggen bredare :p
Vad tycker ni, borde jag ha större bilder? 

Fin bild.

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vilken fin bild! Jag tycker det fungerar bra nu, men kanske hade varit mer lättläst med en meny överst så bilderna hamnar mer i fokus. :)

Svar: Tack! :)) Jag tycker om att ha menyn vid sidan om, blir lätt att hitta till gamla inlägg på det sättet, men kanske ändrar mig någon gång :p
Johanna Fåglund

Så sjukt fint med speglingen i vattnet :D
Det är din blogg, du bestämmer helt själv, vill du ha större bilder så ha det, men det är inget fel med din blogg nu, men man vill ju variera sig lite.

Svar: Tack så mycket! :)) Ja, fast det är ni som kollar mest på den så är kul att veta vad ni tycker också :p Sen jag bytte till hd-skärm ser bilderna mindre ut, fast skarpare.
Johanna Fåglund

Så fin bild! Vad har du för storlek på bilderna nu? :)

Svar: Tack! :)) Har 875px breda nu. Det är en sån skillnad på om man har 1080-skärm eller inte. Har man inte det kanske bilderna inte behöver vara större, men tycker dom ser så små ut sen jag bytte till det :p
Johanna Fåglund

Jaa, det gör ju ganska stor skillnad :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: