1500 meters höjd

Nikon D800 / Nikon AF-S 16-35/4 G ED VR 
 
Vad är inte mer passande att lägga upp än en bild från Norge idag den 17de maj? :)) Detta är från senaste gången vi var där, september 2014. Har längtat såå mycket efter att åka dit igen, och nu om bara några veckor är vi där! Om inte vädret är helt kasst, i så fall får vi skjuta fram det, vilket jag inte hoppas för jag har verkligen längtat! Det kommer se rätt annorlunda ut än på bilden här uppe, lite grönare och mer snö skulle jag tro, och fler vattenfall :))  

Alltså jag bara MÅSTE ta en roadtripp i Norge en dag!

Svar: Det borde du göra! :D
Johanna Fåglund

Häftigt! Var i Norge har du tagit den är detta? Vi håller precis på att planera inför årets vandring.. :)

Svar: Det är uppe på dalsnibba som ligger vid geiranger :))
Johanna Fåglund

Haha, såg precis att jag skrev en helknasig mening! Menade förstås att fråga var i Norge du tagit den här bilden? :)

Svar: Haha jag märkte inte ens det när jag läste :p
Johanna Fåglund

Åh vad fint! Norge har verkligen magisk natur!

Svar: Tack! Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: